Telefonisch contact

Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn vragen wij u om:

  • Vóór 12.00 uur te bellen voor het maken van een afspraak en voor het herhalen van uw chronische medicatie.
  • Zeker in de ochtend is het druk aan de telefoon, helpt u het de assistente kort en bondig te houden?

Telefonisch terugbelsprekuur
U belt voor 12.00 uur naar de praktijk en vraagt om een telefonisch consult. De huisarts belt u dan later die dag, op een afgesproken tijdstip terug, indien het een vraag is die waarschijnlijk telefonisch beantwoord kan worden, is daar twijfel over dan zal de assistente u een afspraak op het spreekuur van de huisarts aanbieden. U kunt in plaats van een telefonisch consult ook u vraag stellen via een e-consult op de website.

Uitslagen
U kunt tussen 13.00 uur 14.00 bellen voor uitslagen van voor u aangevraagd onderzoek.
Resultaten zijn meestal na 2 werkdagen bekend en beoordeeld.